ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: hlavní autor: doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D. garant praxí: Mgr. Veronika Kadlecová vedoucí praxí: Mgr. Monika Janoušková Mgr. Martina Lietavcová Mgr. Veronika Plachá, Ph.D. Mgr. Dita Podhrázská Mgr. Eva Svobodová PaedDr. Alena Váchová Mgr. Petra Waldaufová Autor: neudeven
Popis: Cílem tohoto Deníku praxe Učitelství pro MŠ je vytvořit prostor pro systematické uchopení praxe v duchu propojování teorie s praxí, tedy v intencích modelu reflektivně pojatého vzdělávání, reflektivní praxe (tedy Korthagena a kol., 2011), dále dle metodiky 3A (AAA – anotace, analýza a alterace, blíže Slavík, Janík, Jarníková a Tupý, 2014). Deník reaguje na potřebu propojování praxe s teoretickými předměty (blíže viz např. Tomková a Spilková, 2019). V rámci Deníku se snažíme zachytit činnosti studentů odpovídající gradaci pedagogických praxí v kontextu rozvoje osobnostních a profesních kompetencí učitele. Deník je též pomůckou pro reflexi praxe, sebereflexi budoucího učitele. Současně také očekáváme, že bude sloužit k ohlédnutí se za studentovým profesním viděním, zamyšlení se nad sebou samým v kontextu profesní identity díky vytvoření trvalého záznamu. Deník praxe určený pro studium Učitelství pro MŠ obsahuje představení koncepce a filozofie praxí, dále přehled systému a jednotlivých prvků praxí a materiály k hodnocení a sebehodnocení studenta. a) Materiál má charakter textového dokumentu ve formátu souboru je pdf. b) Oblast vzdělávání spadá do společenských věd, oblasti pregraduální přípravy učitelů mateřských škol. Ideově se opírá o aktuální poznatky preprimární pedagogiky, psychologie a oborové didaktiky mateřských škol. c) Cílovou skupinou jsou studenti bakalářského studia programu Učitelství pro MŠ, sekundárně též pedagogové mateřských škol (mentoři praxí). d) Tematické zaměření spadá do oblasti praxeologie, pedagogiky a psychologie. e) Druh výstupu tvoří textový soubor s dokumenty pro písemnou reflexi studentů. f) Praxe v 1., 2. a 3. ročníku studia ve vazbě na reflektivní semináře. g) Účelem výstupu je seznámení se s koncepcí a obsahem praxí a zpracování reflexe a sebereflexe praxí. h) Související formy práce je seminář, individuální praxe, řízená reflexe praxí, samostudium. i) Použitými metodami je reflexe, sebereflexe, mentoring, analýza a syntéza. j) Klíčovými slovy jsou: praxe, reflexe, výuka, sebereflexe, hodnocení.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: hlavní autor a editor: doc. PhDr. Miluše Vítečková, Ph.D. vedoucí praxí: doc. PaedDr. Hana Andrášová, Ph.D. Mgr. Václav Dobiáš, Ph.D. Mgr. Kateřina Dvořáková, Ph.D. doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D. Ing. Štěpánka Chmelová, Ph.D. Mgr. Petra Karvánková, Ph.D. Mgr. Lucie Křenková, DiS. PhDr. Vlasta Kursová, Ph.D. Mgr. Marie Najmonová, Ph.D. RNDr. et PhDr. Aleš Nováček, Ph.D. PhDr. Helena Pavličíková, CSc. Mgr. Veronika Plachá, Ph.D. PhDr. Eva Roučová, Ph.D. Mgr. Karel Řepa, Ph.D. RNDr. Libuše Samková, Ph Autor: neudeven
Popis: Cílem tohoto Deníku praxe Učitelství pro 1. stupeň ZŠ je vytvořit prostor pro systematické uchopení praxe v duchu propojování teorie s praxí, tedy v intencích modelu reflektivně pojatého vzdělávání, reflektivní praxe (tedy Korthagena a kol., 2011), dále dle metodiky 3A (AAA – anotace, analýza a alterace, blíže Slavík, Janík, Jarníková a Tupý, 2014). Deník reaguje na potřebu propojování praxe s teoretickými předměty (blíže viz např. Tomková a Spilková, 2019). V rámci Deníku se snažíme zachytit činnosti studentů odpovídající gradaci pedagogických praxí v kontextu rozvoje osobnostních a profesních kompetencí učitele. Deník je též pomůckou pro reflexi praxe, sebereflexi budoucího učitele. Současně také očekáváme, že bude sloužit k ohlédnutí se za studentovým profesním viděním, zamyšlení se nad sebou samým v kontextu profesní identity díky vytvoření trvalého záznamu. Deník praxe určený pro studium Učitelství pro 1. stupeň ZŠ obsahuje představení koncepce a filozofie praxí, dále přehled systému a jednotlivých prvků praxí a materiály k hodnocení a sebehodnocení studenta. a) Materiál má charakter textového dokumentu ve formátu souboru je pdf. b) Oblast vzdělávání spadá do společenských věd, oblasti pregraduální přípravy učitelů prvního stupně základních škol. Ideově se opírá o aktuální poznatky primární pedagogiky, psychologie a oborové didaktiky základních škol. c) Cílovou skupinou jsou studenti magisterského studia programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, sekundárně též pedagogové základních škol (mentoři praxí). d) Tematické zaměření spadá do oblasti praxeologie, pedagogiky a psychologie. e) Druh výstupu tvoří textový soubor s dokumenty pro písemnou reflexi studentů. f) Praxe v 1., 2., 3., 4. a 5. ročníku studia ve vazbě na reflektivní semináře. g) Účelem výstupu je seznámení se s koncepcí a obsahem praxí a zpracování reflexe a sebereflexe praxí. h) Související formy práce je seminář, individuální praxe, řízená reflexe praxí, samostudium. i) Použitými metodami je reflexe, sebereflexe, mentoring, analýza a syntéza. j) Klíčovými slovy jsou: praxe, reflexe, výuka, sebereflexe, hodnocení.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Hlavní autor a editor: PhDr. Miroslav Procházka, Ph.D., garanti praxí pro 2. stupeň ZŠ Autor: neudeven
Popis: Cílem tohoto Deníku praxe Učitelství pro 2. stupeň ZŠ je vytvořit prostor pro systematické uchopení praxe v duchu propojování teorie s praxí, tedy v intencích modelu reflektivně pojatého vzdělávání, reflektivní praxe (tedy Korthagena a kol., 2011), dále dle metodiky 3A (AAA – anotace, analýza a alterace, blíže Slavík, Janík, Jarníková a Tupý, 2014). Deník reaguje na potřebu propojování praxe s teoretickými předměty (blíže viz např. Tomková a Spilková, 2019). V rámci Deníku se snažíme zachytit činnosti studentů odpovídající gradaci pedagogických praxí v kontextu rozvoje osobnostních a profesních kompetencí učitele. Deník je též pomůckou pro reflexi praxe, sebereflexi budoucího učitele. Současně také očekáváme, že bude sloužit k ohlédnutí se za studentovým profesním viděním, zamyšlení se nad sebou samým v kontextu profesní identity díky vytvoření trvalého záznamu. Deník praxe určený pro studium Učitelství pro 2. stupeň ZŠ obsahuje představení koncepce a filozofie praxí, dále přehled systému a jednotlivých prvků praxí a materiály k hodnocení a sebehodnocení studenta. a) Materiál má charakter textového dokumentu ve formátu souboru je pdf. b) Oblast vzdělávání spadá do společenských věd, oblasti pregraduální přípravy učitelů prvního stupně základních škol. Ideově se opírá o aktuální poznatky školní pedagogiky, psychologie a oborové didaktiky základních škol. c) Cílovou skupinou jsou studenti bakalářského studia se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni ZŠ a navazujícího magisterského studia programu Učitelství pro 2. stupeň ZŠ, sekundárně též pedagogové základních škol (mentoři praxí). d) Tematické zaměření spadá do oblasti praxeologie, pedagogiky a psychologie. e) Druh výstupu tvoří textový soubor s dokumenty pro písemnou reflexi studentů. f) Praxe v 1., 2., 3., 4. a 5. ročníku studia ve vazbě na reflektivní semináře. g) Účelem výstupu je seznámení se s koncepcí a obsahem praxí a zpracování reflexe a sebereflexe praxí. h) Související formy práce je seminář, individuální praxe, řízená reflexe praxí, samostudium. i) Použitými metodami je reflexe, sebereflexe, mentoring, analýza a syntéza. j) Klíčovými slovy jsou: praxe, reflexe, výuka, sebereflexe, hodnocení.
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory