ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

Autor: Miroslava Aurová, François Dendoncker, Jaroslav Král, Markéta Maturová, Alena Prošková Autor: neudeven
Popis: Metodika vznikla v rámci projetu, který se zabývá inovací studia učitelství pro střední školy, tato verze se věnuje konkrétně učitelství dějepisu. Metodika má napomoci vysokoškolským studentům - budoucím učitelům, učitelům začínajícím i třeba již více zkušeným středoškolským učitelům, při koncepci práce v heterogenní třídě. Snaží se provést základními fázemi od diagnostiky po realizaci a hodnocení. Poskytuje jak zestručnělé teoretické zázemí s oporou v odborné literatuře, tak konkrétní příklady a náměty pro výuku. Metodika je rozdělena do tří kapitol. První se zabývá heterogenní třídou - diferenciací a individualizací, cíly diferencované výuky a oblastmi diferenciace (aktivity, fyzické prostředí, obsah učiva, hodnocení). Druhá kapitola se věnuje diagnostice žáka a institucionální podpoře učitele - definuje inteligenci, paměť, kognitivní a učební styly a tzv. "problémového žáka" (podprůměrně prospívající žák, nadprůměrně nadaný, SVPU, ADD, ADHD, znevýhodněný žák). Poslední kapitola popisuje realizaci výuky - modelovou skladbu heterogenní třídy, organizační formy vyučování, výukové metody a aktivity).
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Jiné