ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

54_sylabus_KAN_ADKM.pdf (Staženo 9 x)
Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. Autor: neudeven
Popis: Do sylabu předmětu Diagnostické a klasifikační metody byly přidány nástroje týkající se evaluace a reflexe pedagogické práce a procesů výuky (výběr nových vhodných metod výuky, definování upravených předpokladů studentů a výsledků učení předmětu, revize hodnotících metod, doplnění, aktualizace, úpravu seznamu doporučené literatury). Podstatným faktorem pro naplnění cílů projektu je komplexní pojetí problematiky (zapojení všech 18 odborných pracovišť fakulty), kooperativní a konzultační způsob práce a sdílení mezioborových zkušeností autorů inovací. Předmět, jehož sylabus byl inovován je zařazen do studijního programu, který připravuje studenty k získání učitelské kvalifikace pro všechny typy škol s cílem uplatňovat nově získané vědomosti a dovednosti v pedagogické praxi. Typ dokumentu: Word. Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk. Zaměření výstupu: Sylabus předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele. Součást výstupu: Sylabus předmětu. Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů. Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé. Použité formy a metody: Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností. Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení. Obsah předmětu: Typy testů a testování Časté nástroje testování Tvorba testů a nástrojů hodnocení Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností Hodnocení jazykových znalostí Hodnocení dětí mladšího školního věku Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. Autor: neudeven
Popis: Metodika obsahuje pokyny, jak realizovat a vyhodnocovat nově navržené aktivity ve vazbě na využití evaluačních strategií při vzdělávání studentů – budoucích učitelů předmětu Diagnostické a klasifikační metody Typ dokumentu: Word. Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk. Zaměření výstupu: Metodika předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele. Součást výstupu: Metodika předmětu. Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů. Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé. Použité formy a metody: Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností. Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení. Obsah předmětu: Typy testů a testování Časté nástroje testování Tvorba testů a nástrojů hodnocení Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností Hodnocení jazykových znalostí Hodnocení dětí mladšího školního věku Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory
54_KAN_ADKM.pdf (Staženo 5 x)
Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D. Autor: neudeven
Popis: Elektronický studijní materiál k předmětu Diagnostické a klasifikační metody je zpracovaný v LMS Moodle. Materiál využívá textové vyjádření, audiovizuální podporu a interaktivní prvky. Obsahuje studijní texty, úkoly k samostatné práci, další multimediální a interaktivní materiály, a didaktické pomůcky a evaluační nástroje. Typ dokumentu: E-kurz (moodle). Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk. Zaměření výstupu: Studijní opora předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele. Součást výstupu: Studijní opora předmětu. Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů. Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé. Použité formy a metody: Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností. Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení. Obsah předmětu: Typy testů a testování Časté nástroje testování Tvorba testů a nástrojů hodnocení Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností Hodnocení jazykových znalostí Hodnocení dětí mladšího školního věku Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu: Výukový materiál/studijní opory