Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Autor: neudeven
Popis: Do sylabu předmětu Diagnostické a klasifikační metody byly přidány nástroje týkající se evaluace a reflexe pedagogické práce a
procesů výuky (výběr nových vhodných metod výuky, definování upravených předpokladů studentů a výsledků učení předmětu, revize hodnotících
metod, doplnění, aktualizace, úpravu seznamu doporučené literatury). Podstatným faktorem pro naplnění cílů projektu je komplexní pojetí
problematiky (zapojení všech 18 odborných pracovišť fakulty), kooperativní a konzultační způsob práce a sdílení mezioborových zkušeností
autorů inovací. Předmět, jehož sylabus byl inovován je zařazen do studijního programu, který připravuje studenty k získání
učitelské kvalifikace pro všechny typy škol s cílem uplatňovat nově získané vědomosti a dovednosti v pedagogické praxi.
Typ dokumentu: Word.
Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk.
Zaměření výstupu: Sylabus předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele.
Součást výstupu: Sylabus předmětu.
Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů.
Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé.
Použité formy a metody:
Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností.
Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení.
Obsah předmětu:
Typy testů a testování
Časté nástroje testování
Tvorba testů a nástrojů hodnocení
Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností
Hodnocení jazykových znalostí
Hodnocení dětí mladšího školního věku
Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Výukový materiál/studijní opory
Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Autor: neudeven
Popis: Metodika obsahuje pokyny, jak realizovat a vyhodnocovat nově navržené aktivity ve vazbě na využití evaluačních strategií při vzdělávání studentů – budoucích učitelů předmětu Diagnostické a klasifikační metody
Typ dokumentu: Word.
Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk.
Zaměření výstupu: Metodika předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele.
Součást výstupu: Metodika předmětu.
Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů.
Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé.
Použité formy a metody:
Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností.
Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení.
Obsah předmětu:
Typy testů a testování
Časté nástroje testování
Tvorba testů a nástrojů hodnocení
Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností
Hodnocení jazykových znalostí
Hodnocení dětí mladšího školního věku
Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Výukový materiál/studijní opory
Autor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Autor: neudeven
Popis: Elektronický studijní materiál k předmětu Diagnostické a klasifikační metody je zpracovaný v LMS Moodle. Materiál využívá textové vyjádření,
audiovizuální podporu a interaktivní prvky. Obsahuje studijní texty, úkoly k samostatné práci, další multimediální a interaktivní
materiály, a didaktické pomůcky a evaluační nástroje.
Typ dokumentu: E-kurz (moodle).
Oblast vzdělávání: společenské vědy, anglický jazyk.
Zaměření výstupu: Studijní opora předmětu Diagnostické a klasifikační metody pro budoucí učitele.
Součást výstupu: Studijní opora předmětu.
Účel výstupu: Příprava budoucích učitelů.
Cílová skupina: Studenti - budoucí učitelé.
Použité formy a metody:
Vyučovací metody: Řešení problémů, Práce s textem, kritické myšlení, Demonstrace dovedností, Kooperativní výuka, Samostatná práce studentů, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody),Řešení problémů, Kooperativní výuka, Diskuse, Seminární výuka (badatelské metody), Demonstrace dovedností.
Hodnotící metody: Demonstrace dovedností (praktická činnost), Průběžné hodnocení, Výstupní projekt, Výstupní projekt, Průběžné hodnocení.
Obsah předmětu:
Typy testů a testování
Časté nástroje testování
Tvorba testů a nástrojů hodnocení
Hodnocení jednotlivých jazykových dovedností
Hodnocení jazykových znalostí
Hodnocení dětí mladšího školního věku
Státní maturita
Licence: Creative Commons 4.0 - Uveďte původ 4.0
Druh produktu:
Výukový materiál/studijní opory