ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator OPVVV - Databáze produktů

Projekt

Název projektu

Registrační číslo

Výzva

Operační program

Detail produktu

Název produktu

Zaměření

Rok vydání

Klíčová slova

Hodnocení

)

Popis produktu

Soubory produktu

1. Kultura školy.zip (Staženo 41 x)
Autor: Doc.PaedDr. Ludvík Eger, Mgr.Ing.Vít Beran, Ing. Soňa Španielová Ph.D., MBA Autor: neudeven
Popis: Kultura školy je úvodním modulem VP. Jeho účelem je nejenom zaměření na vlastní odborný obsah, ale i zahájení diskuse ve sborech škol na důležitá témata, jež jsou spojena s kulturou školy a potom i s její strategií a která se nutně budou realizovat prostřednictvím řízení změn ve školách při uplatnění leadershipu vedoucích pracovníků. Smyslem je nejenom předání poznatků o kultuře organizace a aplikace základních dovedností v autoevaluačním procesu školy, ale i motivace účastníků k inovaci rozvojových (strategických) plánů škol. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu .pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektora ve formátu pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
Autor: PhDr. Václav Trojan, Ph.D., Ing. Soňa Španielová Ph.D., MBA Autor: neudeven
Popis: Vzdělávací program Vedení a řízení změny ve školách je koncipován jako základní vhled do této problematiky. Kombinací teoretického základu, doporučených pramenů a praktických činností zaměřených na autentický školský terén bude účastníkům umožněn náhled do problematiky změny ve škole. Zásady správného vedení a řízení změny budou zaměřeny na jejich konkrétní kontext, na jeho analýzu a pochopení, důležitou součástí budou aktivity vedoucí k eliminaci odporu k zavádění změn. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu pdf, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektora pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
Autor: PhDr. Michaela Tureckiová, CSc., Mgr.Bc. Jiří Trunda, Ing. Soňa Španielová Ph.D., MBA Autor: neudeven
Popis: Tento vzdělávací modul seznamuje s metodami analýzy vnitřního a vnějšího prostředí školy, způsoby jejich vyhodnocení a intepretace v konkrétních specifických podmínkách konkrétních škol, a to v souvislosti s tvorbou strategického plánu rozvoje školy. Jednotlivé metody jsou podávány nejen v teoretické rovině, ale rovněž na konkrétních příkladech, tak aby byly rozvíjeny nejen znalosti, ale také praktické dovednosti frekventantů. Seminář rovněž explicitně upozorňuje na možnosti kombinací jednotlivých metod, jejich kompatibilitu. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektora .pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
Autor: Mgr.Bc. Jiří Trunda, PhDr. Michaela Tureckiová, PhD., Mgr. Leoš Tesárek Autor: neudeven
Popis: Vzdělávací program seznámí účastníky s vybranými metodami využitelnými při tvorbě strategického plánu rozvoje školy. Jak v teoretické rovině, tak na příkladech z praxe seminář ukáže a vysvětlí roli jednotlivých náležitostí strategického plánování – formulaci mise a vize školy a jejich souvislostí s hodnotami konkrétní školy i jejich hierarchií. Vede účastníky k promýšlení sad otázek, jejichž zodpovězení je potřebné k formulaci strategických cílů školy a usouvztažnění těchto odpovědí s lidskými, finančními, materiálními, prostorovými a dalšími zdroji organizace jako předpokladu pro formulaci adekvátní strategie. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektora pdf a vzorový rozvojový plán MŠ.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
5. Implementace SRP.zip (Staženo 34 x)
Autor: PhDr. Michaela Tureckiová, CSc. Mgr.Bc. Jiří Trunda, Mgr. Leoš Tesárek Autor: neudeven
Popis: Vzdělávací program seznamuje účastníky s implementací strategie a strategického plánu jako s procesem a zároveň nezbytným předpokladem úspěšnosti strategického řízení a plánování. Ukazuje, jak lze používat jednotlivé implementační nástroje, jak implementace strategických procesů souvisí s kulturou školy. Účastníci se zároveň seznamují s nejvýznamnějšími faktory, které vedou k neúspěchu při implementaci strategie a způsoby jejich zdolávání. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu .pdf, studijní texty (materiál pro účastníky) ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu .pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektory ve formátu pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Studijní program
Autor: RNDr. Dominik Dvořák, PhD., Mgr.Irena Trojanová, PhD. , Mgr. Hana Stýblová Autor: neudeven
Popis: Vzdělávací program se zaměřuje na hodnocení práce, které je nedílnou součástí činností každého vedoucího pracovníka. Ve školství je toto téma nesmírně důležité a zároveň i obtížně uchopitelné, protože činnost pedagoga je směřována k žákovi. První část semináře reaguje na potřeby hodnocení z hlediska školy, jejího vedení i samotných pedagogů a ukotvuje hodnocení v systému personálních činností. Následně poukazuje na hodnocení jako na nedílnou součást řízení pracovního výkonu. Druhá část aplikuje personální problematiku do konkrétních podmínek školy a zabývá se možnými hodnotiteli pedagogického pracovníka, nástroji hodnocení i jednotlivými oblastmi činnosti pedagoga, kterých se hodnocení dotýká. Jednou z oblastí, podle níž je a bude hodnocena kvalita školy, je soulad výsledků vzdělávání žáků se vzdělávacími programy (standardy v nich obsaženými) i to, jak škola tyto výsledky vyhodnocuje. Proto se data o výsledcích žáků musejí stát také součástí hodnocení pedagogů a v třetí části semináře budou představeny základní principy akontability škol a učitelů a zkušenosti získané s tímto přístupem v zahraničních vzdělávacích systémech. Dále se zabývá různými zdroji dat o výsledcích žáků v České republice se zaměřením na nástroje užívané Českou školní inspekcí a jejich interpretaci. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorské prezentace ve formátu pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektory ve formátu pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
Autor: RNDr. Dominik Dvořák, PhD., Mgr.Irena Trojanová, PhD., Mgr. Hana Stýblová Autor: neudeven
Popis: Rozvoj pedagogických pracovníků je nedílnou podmínkou dosažení a udržení kvality školy i rozvoje každého žáka, proto je toto téma modulem vzdělávacího programu. Rozvoj pedagogů proto vychází z analýzy potřeb školy, jednotlivých pracovníků a samozřejmě i žáků. Kritériem kvality práce školy je i to, že škola sleduje kognitivní i nonkognitivní výsledky žáků a jejich úspěšnost v dalším vzdělávání a na profesní dráze a aktivně s takto získanými daty pracuje. Zahrnuje legislativní východiska plánování rozvoje pedagogů, různé metody, které lze využít přímo ve škole. Na závěr jsou představena doporučení pro evaluaci akcí zaměřených na rozvoj pedagogů ve škole. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu .pdf, studijní texty ve formátu pdf, lektorské prezentace ve formátu pptx, pracovní list ve formátu pdf, manuál pro lektora pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Vzdělávací program
Autor: PhDr. Michaela Tureckiová, PhD., Mgr.Bc. Jiří Trunda, Mgr. Leoš Tesárek Autor: neudeven
Popis: Vzdělávací program seznamuje účastníky s cíli, funkcí, nastavením kritérií a indikátorů a nástroji evaluace implementace strategického plánu rozvoje školy. Důraz je kladen na komplexnost kritérií (kritéria pokrývají všechny aspekty reality, ve kterých se má strategický plán rozvoje školy cíleně promítnout). Účastníci si osvojí dovednost vytváření indikátorů klíčových výstupů strategického plánu, kritérií a indikátorů studijních výsledků žáků/studentů ve vztahu ke strategickému plánu rozvoje, stejně tak kultury školy, vzdělávacích podmínek, strategií, metod a dalších nástrojů realizovaného plánu rozvoje školy. Účastníci semináře se rovněž seznámí se způsoby, jak evaluační nálezy převést do podoby zpětné vazby, tedy do podoby použitelné jako nástroj zmenšení, nebo eliminace rozdílů mezi plánovaným a skutečným stavem v další etapě realizace plánu rozvoje školy. Účelem výstupu je výklad s názornými ukázkami a podklady pro vedoucí pedagogické pracovníky škol. Cílová skupina: vedoucí pracovníci škol a školských zařízení. Vzdělávací program: sylabus ve formátu pdf, studijní texty (materiál pro účastníky) ve formátu pdf, lektorská prezentace ve formátu pptx, manuál pro lektora pdf.
Licence: Creative Commons 4.0 - zachovejte licenci
Druh produktu: Studijní program